Schaak-off

Fysiek schaken op de club en het ontmoeten van schaakvrienden(innen), het heeft er helaas een tijdje niet in gezeten. Maar daar komt verandering in, want na de zomer zijn wij weer open! Om dit te vieren organiseren wij samen met de Koninklijke Nederlandse Schaakbond en de regionale bonden: de Schaak-Off.
Wij als club doen mee aan de Schaak-Off en organiseren op maandag 20 september 2021 in onze eigen accommodatie de lokale voorronde! Doe jij ook mee?

WAT IS DE SCHAAK-OFF?

Het Schaak-Off toernooi is een landelijk schaaktoernooi voor alle schaakliefhebbers, bestaande uit lokale voorrondes op de club, waarvan onze club er een is. Winnaars van deze voorrondes kwalificeren zich voor de regionale wedstrijden, waarbij tegen andere schakers uit de provincie gestreden wordt om een ticket in de landelijke eindfinale!
Alle wedstrijden vinden fysiek plaats op onze club, want we willen tenslotte vieren dat dit weer mogelijk is!

VOOR WIE?

Heel simpel, voor al onze leden en nieuwe schaakliefhebbers uit de omgeving! De indeling geschiedt op basis van ervaring en niveau. Zo zorgen wij ervoor dat iedereen op zijn/haar niveau kan meedoen.
Ken je ook schaakliefhebbers uit de omgeving die misschien wel mee zouden willen doen, wijs ze dan op deze mogelijkheid. Jullie zijn onze beste ambassadeurs!

HOE WERKT HET?

Op maandag 20 september 2021, vanaf 20:00 uur. In de Dorpstaveerne Dorpsstraat 350 Assendelft
Iedereen speelt 3 ronden van circa 50 minuten (20 minuten plus 5 seconden increment). Van elke poule plaatsen de winnaars zich voor de regionale ronde.

INSCHRIJVEN

Inschrijven kan als volgt: via de landelijke Schaak-Off website: www.schaakoff.nl.
Na je inschrijving ontvang je een ontvangstbevestiging per mail en wordt jouw deelname geregistreerd.

Wij hopen van harte jou weer te mogen verwelkomen op de club, tijdens het Schaak-Off toernooi!

Berichten gemaakt 6